Pages

Monday, May 3, 2010

CERT DAN KEWANGAN ISLAM

CERT dan kewangan Islam adalah kombinasi yang amat sinonim. Ini kerana CERT menawarkan pelbagai bengkel berkenaan industri tersebut. Ia juga menerbitkan buku yang berkaitan dengan industri kewangan Islam. Terfikir saya untuk bersama berkongsi sedikit sebanyak apa yang saya ketahui dan perolehi selama saya bekerja di CERT Events Sdn Bhd. Pejam celik pejam celik, rupanya sudah hampir 4 tahun saya bekerja disini. Syarikat ini menyediakan khidmat latihan dalam industri kewangan Islam. Secara langsung dan tidak langsung saya telah menghadiri, mengendali dan merancang pelbagai program atau bengkel yang berkaitan dengan kewangan Islam. Bagi banker, lawyer, academicians yang mempunyai interest dalam bidang ini, mereka biasa mendengar berkenaan syarikat ini.

Kini, saya terpanggil untuk berkongsi sedikit ilmu dan info berkenaan kewangan Islam di dalam blog ini. Mungkin ia boleh digunakan atau menjadi manfaat kepada kita.

Kuala Lumpur Islamic Finance Forum 2009 di Nikko Hotel

Antara bengkel kewangan Islam yang dikendalikan oleh CERT Events

Ilmu yang kita ada, haruslah dikongsi bersama. Agar saya juga akan mendapat manfaat daripadanya :-)


Fikir-fikirkanlah...

No comments:

Related Posts with Thumbnails