Thursday, August 19, 2010

AIMAN DAN SONOTRON

Salam semua, selamat berpuasa. Hari ni saya masuk office lambat sikit. Sebab bawa anak ke klinik. Si Aiman tak dapat nak tidur semalam sebab batuk kahaknya semakin teruk.

Hari ni pi klinik doc kata keadaan kahaknya tidak berubah. So, dia pun perlu menjalani rawatan sonotron.

Aiman yang sedang di sonotronkan oleh nurse

Alhamdulillah si Aiman lebih tenang berbanding abangnya semasa rawatan. Dia dikehendaki mengulangi rawatan tersebut selama 3 hari berturut-turut. Ya Allah pulihkanlah anak-anakku dari penyakit yang sedang dialami mereka amiiiiinnnn...


Fikir-fikirkanlah...

4 comments:

izahdaut said...

ana gi klinik mana na? sonotron tu rawatan macamana ek? ce cerite skit..semoge aiman cepat sembuh..wehh muke bebudak ni serupa jek ye..sah tak lama nanti org panggil kembo

CERITAKUASN said...

Ana p klinik kt umah ana kt sg tua. Buat tu utk legakan kahak yg kronik. instead of nebuliser, bleh guna kaedah ni. nanti ana buat 1 entri pasal sonotron nih. Sama ke ghupe bebudok nih? x sabo nak tunggu si aiman beso hehehee

Anonymous said...

hehhee klinik puziah ler tu...emm...saya tersenyum sendiri bila mengingatkan nama benda alah tue...dulu anak ke2 sayapun buat rawatan sonotron tue...tapi dekat sebulan saya salah sebut..pi sebut sinetron..dah rasa dah..nape bunyinya mcm cerita sinetron kat TV..ahhahahahhahahah


-shafida-

CERITAKUASN said...

hahahahaa.. ana ari tu pun pelik jugak masa mula2 dgr doc cakap pasal benda ni.. ada gak lah tersalah sebut cam ida

Related Posts with Thumbnails