Pages

Friday, August 6, 2010

7TH KLIFF 2010

Salam semua. Alhamdulillah hari ini telah berakhir program forum kewangan islam Kuala Lumpur kali ke-7 anjuran CERT Events Sdn Bhd. Program ini berlangsung dari 2hb Ogos 2010 sehingga 5hb Ogos 2010. Ia diadakan di Nikko Hotel, Kuala Lumpur.Kami kakitangan CERT telah berkampung disana bermula 1hb Ogos sehingga semalam.Saya amat-amat berterima kasih kepada rakan sekerja yang memberikan kerjasama yang tinggi sepanjang program berjalan. Tidak dilupa kepada part-timer yang turut bertungkus lumus membantu menjayakan program ini.Kehadiran adalah diluar jangkaan, terdiri dari pelbagai latarbelakang tetapi meminati dan mempunyai agenda tersendiri dalam industri kewangan Islam.

Terlalu banyak gambar nak upload. Tapi saya upload yang ni je lah ek. Tetamu kehormat untuk program ini adalah, En Wan Pengarah JAKIM, Dato' Seri Husni Hanadzlah bagi merasmikan KLIFF 2010 & Tan Sri Mohd Nor Yakcop bagi makan malam dan penyampaian anugerah KLIFF 2010;

Food testing

Tenaga kerja lelaki bersama CEo & Syariah Scholar Dr Daud Bakar

Tenaga kerja wanita


Gambar bersama part-timer nak upload tp server slow sangat lah.. sorry ye Isma. Apa-apa pun akak amat menghargai jasa Isma.

See you at KLIFF 2011!




Fikir-fikirkanlah...

No comments:

Related Posts with Thumbnails