Monday, December 6, 2010

RESEPI 30 MINIT

Assalamualaikum w.b.t

Haaaaa....! Apa dia resepi 30 minit? resepinya tak de dalam entri ni, tapi ada dalam buku yang saya beli menerusi internet minggu lepas. Dalam tengah kerja tu, kepala duk memikir nak masak apa untuk menu makan malam nanti. Daripada fikir sendiri, minta tolong Mr Google tolong fikirkan sekali. Cari resepi nak masak ayam. Tetiba terpandang 1 iklan buku:


 Bila tengok je hati dah terpikat. So, apa lagi, terus beli je lah. Hari ni order, esok terus dapat. Pantas! Saya beli di AdikBijak.com  Pelbagai jenis buku ada dijual. Senang betul sekarang ni nak beli buku. Tak perlu nak bersesak ke kedai-kedai buku atau ke toko buku. Ada internet, ada duit terus boleh beli.

Buku dah beli, tapi saya masih belum berkesempatan mencuba sebarang resepi yang terdapat dalam buku ini. Insyaallah akan dicuba satu persatu. Buku ini amat sesuai bagi mereka yang berkerja. Sebab terdapat panduan untuk menguruskan dapur. Sangat praktikal. Resepi ada, petua ada, panduan pun ada. Complete package in 1 book.

So apa lagi, jom beli buku anda di sini.

Fikir-fikirkanlah...

1 comment:

izahdaut said...

chef ni mmg slalu masak menu2 simple tapi interesting..dulu ada program masak bujang2 gitu kan dlm tv..die ni la chef nye.... cepat try..tak sabor nak tengok resepi nye.hehee

Related Posts with Thumbnails