Pages

Wednesday, December 22, 2010

JALAN-JALAN: KUCHING, SARAWAK

Assalamualaikum w.b.t



Selamat pagi semua. Alhamdulillah masih dapat bercerita disini. Lama saya menyepi. Menyepi ada sebab. Saya baru sahaja pulang dari bercuti di Kuching Sarawak bersama keluarga!... Satu aktiviti yang menyeronokkan dan menggembirakan. Ia boleh diakatakan sebagai rombongan. Sebab, kami pergi dalam kumpulan yang agak besar. Semua hampir ke semua ahli keluarga saya pergi. 9 dewasa & 2 kanak-kanak.

Kami bertolak dari LCCT pada 15hb December 2010, menaiki kapal terbang jam 3.25pm. Sampai di Kuching jam 5.30pm dan disambut oleh kakak dan abang ipar saya. Kami berada disana selama 6 hari, 5 malam. Pelbagai tempat kami lawat. Seronooookkkkk....... akan saya ceritakan tempat-tempat yang saya lawati sepanjang berada di Kuching dalam entri yang lain. Mungkin ia boleh dijadikan panduan untuk sahabat-sahabat yang ingin melancong ke Kuching. Jom cuti-cuti....

Selamat bertemu kembali.


Fikir-fikirkanlah...

No comments:

Related Posts with Thumbnails