Pages

Wednesday, June 2, 2010

HADIAH 3RD ANIVERSARY

Salam semua. Bersempena dengan ulang tahun ke-3 perkahwinan kami semalam, hubby buat surprise bagi hadiah ;-) Saya tak jangka yang dia akan beri hadiah. Sebab dia bukanlah jenis yang suka nak kasi hadiah. Kebiasaannya, kalau ulang tahun atau hari lahir cukup sekadar ucapan je. Dulu dia kata tak nak ajar untuk diberi hadiah. Kalau ada apa-apa yang dia nak beri, dia akan belikan je dan terus beri. Ataupun waktu keluar jalan sama-sama, dia tolong bayarkan je.

Semalam dia ada telefon saya semasa dipejabat, tanya jam yang macammana yang saya nak. Beberapa hari sebelum tu saya dah 'usha' 1 jam tangan. Masa tu saya keluar dengan dia. Dalam hati dah terdetik, huby nak belikan ker? hehehehe.. tapi tak mau lah letak harapan tinggi. Tetiba tak de kang sedih bawak diri plak.

Rasanya ini adalah kali pertama dia belikan saya hadiah siap letak dalam kotak lagi. Dan yang bestnya.. dia sembunyikan hadiah tu & buat surprise. Nak tau apa hadiahnya?

Sling bag (coloris accessories - CA) & jam tangan (roscani)

Jam tangan yang di 'usha'

Thank you soooo much hubby... really love you.. not because of those presents but because of you. I really appreciate you much.


Fikir-fikirkanlah...

2 comments:

BIONIC WOMEN said...

wow..best nyer kan bila kadang2 dapat surprise...husband kita sama, x pandai nak bersurprise ni or bli hadiah but bila sesekali dia jd romantik, kita akan teringt sokmo..hehe
anyway..heppy 3rd anny...semoga bahagia selalu

CERITAKUASN said...

hehehe tu la pasal.. yg kadang-kadang tu lah yg surprise. kalau dah selalu dah tak surprise.

Related Posts with Thumbnails