Pages

Tuesday, February 10, 2009

Siapa Aku?

Tadi aku menukar statusku di facebook (diruangan description). Ia adalah ruangan untuk kita menerangkan mengenai siapa kita. Daripada apa yang aku tulis... baru aku tersedar, banyaknya tanggung jawab yang aku perlu pikul.

Siapa Aku?
Aku adalah ASN (nama ku)
Aku adalah anak kepada ayah & ibu ku
Aku adalah adik kepada kakak ku
Aku adalah kakak kepada adik-adikku
Aku adalah isteri kepada suami kesayanganku
Aku adalah ibu kepada buah hatiku
Aku adalah pekerja kepada majikanku
Aku adalah Hamba kepada Tuhanku...
Dan
Aku adalah Aku!!!


Ini belum lagi termasuk bab aku adalah peminjam, pengguna dan sebagainya yang menuntut pelbagai tanggungan yang lain... huhuhuuuuu...... Hidup ini penuh dengan tanggungan yang perlu digalas... mampukah aku???!!!


Inilah cerita aku...

No comments:

Related Posts with Thumbnails