Pages

Sunday, January 30, 2011

JALAN-JALAN: RESTORAN BBQ CHICKEN - REUNION

Assalamualaikum w.b.t

Salam buat semua sahabat. Maaflah kalau ada yang berkunjung dan berkunjung tapi tiada update disini. Saya agak sibuk dengan diri sendiri. Sibuk mencari diri, sibuk dengan masalah diri dan sibuk dengan masalah lain yang melibatkan diri. Huh!

Apa pun, hari tu saya sempat menyertai reunion geng saya masa belajar dulu. Sepatutnya 5 orang. Tapi yang datang hanya 3 orang. Saya, Im & Noe. Meda & Zai tak dapat datang sebab ada masalah sendiri. Kami bertemu di Wangsa Walk Mall. Agendanya hanya makan-makan je.


Macam-macam yang dibualkan. Maklumlah dah bertahun tak jumpa. Kami makan di restoran  BBQ Chicken. Restoran ini adalah restoran Korea. Yang penting ada sijil Halal. Kami makan Hot Hot Drum rasanya lah hehehehe... Sedap, sosnya diletakkan diatas ayam (drumstick / paha ayam). Sosnya memang pedas dan ayamnya besar. Bagi saya,1 ketul pun dah cukup. Tapi untuk hidangan ini dia sediakan 2 ketul.



Untuk lunch hour, mereka sediakan mushroom sup & ice-cream secara percuma.

Pendek kata, rasanya agak sedap. Mushroom soup sedap rasa macam soup kimball dalam tin. Menu lain tak rasa sebab kami mencari menu yang pedas.

Ada 2 ketul ayam, coslow, nasi



Untuk sikecil ada menu untuk bebudak. So kitorang ambil kids menu. Gambar makanan ambil, gambar bereunion lupa nak ambil huhuhu....

Fikir-fikirkanlah...

2 comments:

izza said...

kecik ati gamba aku ko tak amik..hahaha

CERITAKUASN said...

masing2 pun tak ingat nak amik gambo.. huhuhuhu xpe2 jom buat next reunion.

Related Posts with Thumbnails