Monday, January 10, 2011

AIMAN TAK SIHAT

Assalamualaikum w.b.t

Semoga semua sahabat sihat hendaknya. Anak-anak saya masih belum sihat sepenuhnya. Afnan masih lagi batuk. Aiman semakin teruk, batuk, cirit-birit & dehydrated.

Jumaat lepas kami bawa dia ke klinik Shanaliza kerana batuk dan cirit. Doc dapati dia mengalami dehydration so doc buat refer letter untuk dimasukkan ke hospital. Kami bawa Aiman ke Hospital Selayang sebab berhampiran dengan rumah.

Di hospital, dia di x-ray, diambil darah, di neb & di drip. Masa nak di masukkan saluran untuk drip, amat memilukan. Sedih sangat tengok dia. Semoga Aiman cepat sembuh. Hari ini dia masih lagi cirit-birit dan muntah. So, pagi ni kami nak bawa dia ke klinik semula. Ya Allah... Engkau sembuhkan lah anak-anak ku...

Aiman drip

Aiman Neb

Aiman tidur setelah penat menangis untuk menerima semua rawatan

Fikir-fikirkanlah...

6 comments:

izahdaut said...

demam ke?ke keracunan? siann nye bucukk aiman... moga cepat sembuh ye..warded ke?

CERITAKUASN said...

Haah, demam + cirit birit + batuk = dehydration + lung infection.

Hari ni p klinik, doc suruh ana cuti jaga Aiman. Semoga Aiman cepat sembuh

Anamarza said...

sakit sikit pun dah risau ni plak sampai duk spital kan,Semoga anok aok cepat sembuh...

CERITAKUASN said...

tq suzana.. mmg pun.. masa nak masukkan saluran drip tu, abah dia awal2 lagi dah nak kuar. tak mau tgk. Sian sgt kat dia..

Anonymous said...

ala, siannya aiman.....
mokcik da doakan moga aiman sihat seperti biasa..amin


shafida

CERITAKUASN said...

tq mokcik da ;-) Alhamdulillah Aiman dah pulih.. cuma batuk masih belum lega.. harap musim penyakit ni cepat berlalu.

Related Posts with Thumbnails