Pages

Thursday, March 5, 2009

Kamera

Minggu lepas aku mengikut suamiku pergi ke kedai gambar Fotozoom di Taman Seri Gombak. Tujuan asalnya untuk cuci gambar. Tetapi bila kaki sudah melangkah ke sana, bertambah pula agendanya. Tambahan pula ketika itu terdapat promosi yang sedang dijalankan dan cuma berbaki 1 hari sahaja lagi. Jurujualnya juga boleh tahan 'menggoreng'. Yang aku pelik, suamiku juga beria-ia nak membeli. Kebiasaannya aku yang akan beria-ia dan dia akan jadi orang yang mengawal nafsu membeli ku. Dek tergoda dengan segala yang dihadapkan, aku pun membeli sebuah kamera digital berjenama samsung. Berikut adalah semua yang aku dapat dan beli bersama-sama kamera tersebut;

1) Kamera samsung 7.2 megapix
2) Sarung kamera
3) 2 bateri
4) 1 bateri charger
5) cover lcd
6) Memory card 2 gg
7) MP3 (yg ni tambah duit lagi lah)

Kini aku mempunyai kamera sendiri! dengan duit sendiri! belum pernah sebelum ini aku memiliki sebuah kamera dengan hasil usaha sendiri ;-) Selepas ini boleh lah aku masukkan segala gambar yang berkaitan dengan entri yang bakal ditulis. Dan dapat juga aku merakam keletah anakku.

Inilah cerita aku...

No comments:

Related Posts with Thumbnails