Pages

Friday, January 23, 2009

Rezeki...

Hari ini adalah hari gaji aku. Kebiasaanya pada 26hb pada setiap bulan. Tetapi bulan ini 26hb adalah hari cuti umum... so hari ni lah gaji ;-) Seronok juga dapat awal. Tapi kalau dah dapat awal ni.. selalunya awal juga habisnya.

Aku terus membuka payslip sebaik sahaja ia sampai dimeja ku. Nak tengok juga payslip selepas sedikit kenaikan... Agak terkejut aku apabila aku lihat pada amaun yang akhir... (aik apasal banyak sangat ni?) Terus aku meneliti detail payslip tersebut. oooooooooooooooooooo........ Alhamdulillah ada bonus untuk kami. Alhamdulillah. Terima kasih Ya Allah atas rezeki yang engkau berikan padaku. Terima kasih juga pada syarikat yang bermurah hati untuk memberikan bonus kepada pekerja-pekerjanya. Semoga Allah memberikan dan memurahkan lagi rezeki syarikat walaupun dalam tempoh yang agak sukar sekarang.

Alhamdulillah... tapi ingat... rezeki ini bukan untuk kita seorang..

Inilah cerita aku...

No comments:

Related Posts with Thumbnails