Pages

Thursday, December 31, 2009

Selamat datang 2010

Selamat datang 2010.. beberapa jam lagi kita semua akan melangkah ke tahun yang baru iaitu tahun 2010. Semua telah bersiap sedia dengan azam baru, semangat yang baru dan harapan baru. Setiap bermula tahun baru ada sahaja azam yang difikirkan. Tetapi adakah ia diikuti atau disertakan dengan langkah bagi merealisasikannya? mmmmmmm walau sebaru mana pun azam dan niat tersebut, tetapi diri yang dibawa tetap berfikiran lama, berperangai yang lama dan bersifat lama... sudah pasti diri akan berada ditakuk yang lama juga.

Bagi tahun 2010 ini, aku juga memikirkan sesuatu. Sesuatu yang aku perlu lakukan untuk mengubah keadaan ku sekarang. Mengubah kedudukan ku. Malangnya aku belum temui caranya. Bagaimana? Mengubah kehidupan beerti mengubah masa depan.. bagaimana? bagaimana? bagaimana? Aku mengharapkan bantuan dan petunjuk dari Allah s.w.t. Berikan aku ilham, berikan aku kekuatan dan keyakinan... ammeeennn

Fikir-fikirkanlah...

No comments:

Related Posts with Thumbnails