Pages

Friday, March 26, 2010

Lemah Ingatan Vs Hilang Ingatan

Akhir-akhir ini saya selalu mengalami masalah lupa. Lupa itu, lupa ini, terlalu mudah lupa. Apa beza tak ingat dan lupa? apa beza lemah ingatan dan hilang ingatan? Anak baru 2 orang. Orang kata, kalau melahirkan anak lelaki akan terputus 2 urat jika dibandingkan dengan anak perempuan yang hanya 1 urat. Anak kedua-duanya lelaki. Adakah ini bermakna saya telah terputus sebanyak 4 urat? dan adakah ini penyebab lemahnya ingatan? mmmmmm...

Fikir-fikirkanlah...

1 comment:

Anonymous said...

hehhehe...biasalah ana...kalau dah ada anak...kecik2 plk...badan kitapun dah bertambah penat..otak kitapun penat duk pikir anak2 dan keaddan anak2 kat umah pengasuh...kerja yang datang bertimpa2 lagi..xtermasuk berpikir nak balik masak apelaa untuk makan petang dan malam nie..hhaaa..tu sebabnya kita selalu terlupa..

hehhe..saya pun dah banyak terlupa dan + dengan
sikap kelam kabut saya.....

yg saya dengar kalau lahirkan anak lelaki putus 100 urat...
Allahu A'lam....

-shafida-

Related Posts with Thumbnails